Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje strony internetowej są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Regulamin świadczenia usług kosmetycznych
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w Gabinetach Kosmetycznych COSMEO Ewa Grzegorczuk, zwanych dalej „Gabinetem”.
- Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu.
- Klienci
- Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
- Pracownicy
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy, stan techniczny urządzeń i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
- Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
- Pracownicy Gabinetu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
- Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
- Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
- Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Gabinetu, który prowadzi w danym momencie dyżur.
- Higiena i bezpieczeństwo
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Gabinetu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie.
- Pracownicy Gabinetu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów.
- Pracownicy gabinetu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw.
- W przypadku niezamierzonego zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu.
- W Gabinecie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym.
- Świadczenie usług kosmetycznych
- Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta.
- Klienci, przed rozpoczęciem zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach, przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała.
- Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji.
- Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Płatność
- Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów jest dostępny w Gabinecie oraz na stronie internetowej pod adresem: www.gabinetcosmeo.pl.
- W Gabinecie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, przelew na konto, płatność bonem lub karnetem.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia.
- W Gabinecie dostępne są Karnety, Bony płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonej liczby Zabiegów w określonym czasie.
- Odpowiedzialność
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialne ich ustawowi przedstawiciele.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Gabinecie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
- Gabinet ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Gabinetu za wykonany Zabieg.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Rezerwacje
- Klient może uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Gabinecie, telefonicznie, osobiście lub on line (Aplikacja Cosmeo).
- Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 12 godzin przed jego rozpoczęciem, uprawnia Gabinet do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta i naliczenia mu za następny Zabieg ceny do 50% wyższej.
- Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną.
- W przypadku spóźnienia się prze klienta Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone lub pominięte wedle uznania Pracownika. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości.
- W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 12 godzin przed jego terminem. Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu. Za zaistniałą sytuację klient otrzyma rekompensatę.
- Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji.
- Zadatki
- Po zarezerwowanej wizycie klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku.
- Kwota zadatku jest uzależniona od czasu i wartości zarezerwowanego zabiegu (50 – 200 zł)
- Klient może wybrać formę i sposób zapłaty zadatku: osobiście w Gabinecie lub przelewem na konto COSMEO.
- Zadatek należy opłacić w czasie do 60 minut od wykonania w przeciwnym razie wizyta zostanie usunięta z systemu.
- W przypadku sytuacji wyjątkowej i chęci przedłużenia terminu wpłaty zadatku klient należy poinformować o tym recepcję Cosmeo.
- Kwota wpłaconego zadatku będzie odliczona od wartości zabiegu.
- W przypadku zrezygnowania z umówionej wizyty i poinformowaniu o tym recepcję Cosmeo w regulaminowym czasie (do 12 h przed wyznaczonym czasie wizyty) kwota zadatku zostanie przypisana do kolejnej wizyty.
- W przypadku nie poinformowania recepcji Cosmeo o anulowaniu wizyty lub chęci zmiany terminu (w czasie regulaminowym) zadatek nie będzie zwrócony klientowi.
- W przypadku anulowania zabiegu w czasie regulaminowym zadatek można odebrać w formie Bonu Cosmeo o wartości wpłaconego zadatku. Bon ten można wykorzystać na dowolną usługę lub zakup produktu.
- W przypadku płatności bonem lub karnetem zadatek nie jest pobierany ale w przypadku nie stawienia się na wizytę lub nie poinformowaniu recepcji Cosmeo (w regulaminowym czasie) od wartości karnetu / bonu zostanie odpisana wartość wizyty.
- Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu, w terminie 7 dni od jego wykonania. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie, za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu lub mailowo na adres kontakt@gabinetcosmeo.pl. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni.
- W przypadku uznania reklamacji Gabinet umożliwi Klientowi skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad Pracownikiem wykonującym pierwotny Zabieg. Gabinet może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości.
- Zwroty zakupionych Bonów i Karnetów
- Bony i karnety zakupione w Gabinetach Cosmeo nie podlegają zwrotowi lub wymianie na gotówkę.
- Usługi zawarte na bonach i karnetach można wymienić w określonej kwocie (kwota dokonanej płatności) na inne z oferty regularnej Gabinetów Cosmeo.
- W przypadkach wyjątkowych (medyczne przeciwskazania do zabiegów) istnieje możliwość zwrotu zapłaconej kwoty ale pomniejszonej o zapłacony podatek (VAT 23% + 32% podatek dochodowy).
- Pozostałe postanowienia
- Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Gabinetu.
- Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinet lub Pracownicy.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
Regulamin realizacji bonów/karnetów w Gabinecie Cosmeo
- Przed zakupem bonu/karnetu klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem realizacji, który jest dostępny w Gabinecie oraz na stronie internetowej pod adresem: gabinetcosmeo.pl.
- Zakup bonu/karnetu jest równoznaczny z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu zakupu.
- Bony Cosmeo są wystawiane z konkretnym terminem ważności. Klient jest zobowiązany do zrealizowania Bonu / karnetu w wyznaczonym terminie. Bony zakupione w cenach regularnych mają 3 miesięczny okres do wykorzystania. Termin ważności karnetów promocyjnych określa indywidualnie regulamin dotyczący danej oferty. Po określonym terminie zakupiony Bon jest bezwartościowy i nie będzie realizowany.
- Klient ma możliwość umówienia terminu wizyty telefonicznie, osobiście lub online.
- Prosimy o poinformowanie nas minimum 12 godzin przed wyznaczonym terminem wizyty o ewentualnej nieobecności. W innym przypadku nie będziemy już mogli odwołać rezerwacji i zabieg uznamy jako wykonany.
- W przypadku spóźnienia się klienta na zabieg, będzie on wykonany ze skróceniem lub pominięciem czasu poszczególnych etapów, wedle uznania pracownika. Za tak wykonany zabieg będzie obowiązywała cena w pełnej wysokości.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu wizyty na 12 godzin przed zabiegiem. Po uzgodnieniu z klientem zostanie ustalony nowy termin wizyty. Za zaistniałą sytuację klient otrzyma rekompensatę.
- W przypadku, gdy klient przyjdzie na zabieg i będzie miał przeciwwskazanie do jego wykonania, zostanie mu wykonany inny zabieg, w czasie który był dla niego zarezerwowany.
- Bon/karnet funkcjonuje jako środek płatniczy i jest niezbędny do realizacji usługi. Przy zakupie klient może otrzymać Bon Podarunkowy w formie papierowej i/lub kod zakupionego bonu/karnetu. W zależności co klient otrzymał przy zakupie (forma papierowa lub kod) jest zobowiązany okazać to przy realizacji.
- W przypadku nie posiadania bonu/karnetu lub kodu klient zobowiązany jest do zapłaty za zabieg gotówką lub kartą płatniczą. Jeżeli w ciągu 3 dni od wizyty bon/karnet/kod zostanie dostarczony, zostanie zwrócona mu wpłacona kwota.
- Bony/karnety są do wykorzystania w Gabinetach Cosmeo w Łomży: ul. Sybiraków 20/7a, Al. Legionów 30/6 oraz w Zambrowie, ul. Mazowiecka 15B
- Bonem/karnetem nie można zapłacić za zabiegi promocyjne. Można je realizować wyłącznie na zabiegi z regularnego cennika.
- Bonem/karnetem nie można zapłacić za produkty i akcesoria kosmetyczne.
- Bony/karnety nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- W przypadkach wyjątkowych (medyczne przeciwskazania do zabiegów) istnieje możliwość zwrotu zapłaconej kwoty ale pomniejszonej o zapłacony podatek (VAT 23% + 32% podatek dochodowy).
- Bony/karnety wystawione na konkretny zabieg nie zobowiązują klienta do skorzystania z dokładnie tego zabiegu:
- Istnieje możliwość wymiany na dowolny zabieg w kwocie wartości bonu/karnetu lub częściowe pokrycie kosztów droższego zabiegu.
- Nie ma obowiązku wykorzystania bonu/karnetu w jednym terminie, można je podzielić na kilka tańszych zabiegów, wykonanych w różnych terminach.